Modern kinds, Equality clocks, La cheminee, La bolsa – to jeszcze nieznane marki. Wszystko wskazuje jednak na to, że stypendyści Lokalnego Programu Stypendialnego Korab prowadzonego przez Fundację VIVE Serce Dzieciom już wiedzą, jak ważna jest reklama produktu, by z informacją trafić do klienta.
lienta poza granicami Polski. Do domu dostali zadanie przygotowania filmów reklamowych. Operatorka fundacyjnej kamery Martyna Glegoła, w oparciu o przygotowane przez 4 grupy scenar
Podczas wrześniowych warsztatów zakładali własne firmy. Otrzymali surowiec – odpady tekstylne z firmy VIVE Textile Recycling i spróbowali przymierzyć się do założenia własnego przedsiębiorstwa. W 6 osobowych zespołach wymyślili firmy, stworzyli biznes plany i wykonali wstępne produkty. Oczywiście nadali nazwy swoim firmom – od razu w językach europejskich, by łatwiej trafić do kiusze, wykonała sumiennie pracę. Trudnej ocenie filmików reklamowych poddali się młodzi biznesmeni podczas spotkania z prowadzącą projekt Edytą Kraską i członkami Kapituły. Marta Siuda szefowa marketingu w firmie Barbaras została przewodniczącą jury. Pani Marta w sposób fachowy wyjaśniła, jakie problemy stają przed każdą firmą, by zdobyć klienta i sprzedać produkt. Podkreśliła zalety przygotowanych reklam, ale też i braki, jakie miały. Komisja konkursowa, po długiej dyskusji, doszła do wniosku, by wykonawców reklam nagrodzić równorzędną nagrodą – wyjazdem do kina w Kielcach.